Najczęsciej zadawane pytania
Przedstawiamy najczęściej zadawane przez klientów pytania.
Jeżeli nie znajdą Państwo poniżej odpowiedzi na swoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: info@open24.pl lub pod numerem telefonu: +48223072892 .
- Czy mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?
- Dokonałem (-am) zwrotu towaru, kiedy mogę oczekiwać zwrotu zapłaconych pieniędzy?
- Jak dbać o obuwie Crocs?
- Jakie korzyści daje udział w programie lojalnościowym?
- Towar, który mnie interesuje, jest niedostępny. Co zrobić?
- Jak sprawdzę swój rozmiar obuwia u danego producenta?
-
Czy mogę zwrócić w jednej przesyłce kilka par z tego samego lub różnych zamówień?
-
Jak pielęgnować ubrania wierzchnie?
Czy mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?
Tak. Jeżeli nabyty towar nie spełnia Państwa oczekiwań, możliwe jest dokonanie zwrotu nieużywanego towaru w ciągu 365 dni od daty jego nabycia. Dokonać zwrotu towaru nabytego przez Internet można następująco:
Jak dokonać zwrotu towaru?
Zaloguj się na swoje Konto Klienta. Z listy zamówionych towarów wybierz ten, którego zwrotu chcesz dokonać. Kliknij znajdujący się pod nim przycisk “Zwrot/wymiana towaru” i postępuj zgodnie z instrukcją.
Jak uzyskać dostęp do Konta Klienta?
1. Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, zaloguj się do swojego Konta Klienta na stronie Open24.pl.
2. Jeśli złożyłeś u nas zamówienie bez wcześniejszej rejestracji, dostęp do Konta Klienta znajdziesz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia.
3. Możesz również uzyskać dostęp do swojego konta klienta, wybierając na stronie Open24.pl “Logowanie”, następnie “Rejestracja”. Następnie dokonaj rejestracji, podając adres e-mail użyty do złożenia zamówienia i podążaj za instrukcją.
Dokonałem (-am) zwrotu towaru, kiedy mogę oczekiwać zwrotu zapłaconych pieniędzy?
Zwracane towary są kierowane do magazynu, w którym nasi pracownicy oceniają zgodność towaru z powyżej wymienionymi wymaganiami. Jeżeli te wymagania nie są spełnione, pieniądze nie zostaną zwrócone. Jeżeli towar zwrócono zgonie z zasadami, pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania towaru.
UWAGA: Open24.pl zobowiązuje się do zwrotu wszystkich pieniędzy zapłaconych za towar, z wyjątkiem opłaty za dostawę.
Wymienione postanowienia wynikają z przepisów prawnych Republiki Litewskiej oraz zasad elementarnej logiki. Nie tworzymy dodatkowych przeszkód i przykładamy starania do elastycznego zwrotu towarów. Przecież mamy wspólny cel - zarówno Państwo, jak i my powinniśmy skorzystać z naszej współpracy.
UWAGA: Wysyłając zamówienie, paragon nie jest wkładany do przesyłki. Formularz zwrotu towaru możecie widzieć na naszej stronie internetowej www.open24.pl w swoim profile, jeżeli jesteście rejestrowany klientem lub w fakturze otrzymanej na pocztę elektronową, jeżeli nie jesteście rejestrowanym klientem.
Butów Crocs nie można prać w pralce, ani suszyć mechanicznie. Nie wolno ich także suszyć w pobliżu źródła ciepła, np. kaloryfera. Obuwie z materiału Croslite należy suszyć wyłącznie w temperaturze pokojowej.
Buty Crocs nie powinny być wystawiane na długotrwałe działanie promieni słonecznych. Lepiej zostawiać je w cieniu, aby uniknąć zniszczenia, deformacji czy skurczenia.
Crocsy wystawione na długotrwałe działanie promieni słonecznych, wysokie temperatury, suszone w suszarce lub pozostawione w nagrzanym samochodzie mogą się odkształcić, lub skurczyć.
Jakie korzyści daje udział w programie lojalnościowym?
Stworzyliśmy nasz program lojalnościowy, aby Wam podziękować za to, że z nami jesteście! Z tej okazji, dajemy Wam zniżki na kolejne zakupy.
Aż 10% kwoty zakupów zamienia się w punkty, które możecie w przyszłości wykorzystać na pokrycie do 50% wysokości rachunku za kolejne zakupy.
Biorąc udział w programie lojalnościowym, będziecie jako pierwsi informowani o nowych ofertach, kolekcjach i dostawach oraz dostaniecie wcześniejszy dostęp do niektórych ofert specjalnych. Dodatkowo mamy specjalne oferty lojalnościowe dostępne tylko dla uczestników programu.
To warto zapamiętać:
- Punkty ważne przez 180 dni od ostatniego zakupu.
- Punkty można wykorzystać po 14 dniach od otrzymania zamówienia.
Gdzie sprawdzić ile mam punktów?
Punkty znajdziesz po zalogowaniu się na stronie Open24.pl, na Koncie Klienta.
Towar, który mnie interesuje, jest niedostępny. Co zrobić?
Można włączyć automatyczne powiadomienie mailowe, gdy tylko towar w wybranych modelu, kolorze i rozmiarze pojawi się w naszym sklepie internetowym.
Aby tego dokonać, znajdź na stronie Open24 interesujący Cię produkt, wybierz jego kolor i rozmiar. W polu poniżej wpisz swój adres e-mail. Dostaniesz wiadomość na wskazany adres w momencie, gdy produkt pojawi się na stronie.
Jak sprawdzę swój rozmiar obuwia u danego producenta?
Tabele rozmiarów dla każdego produktu znajdują się na stronie danego artykułu w sekcji “Tabela rozmiarów”.
Znajdą tam Państwo długość wkładki, którą polecamy się sugerować w doborze odpowiedniego rozmiaru. Warto również przeczytać opinie klientów, w karcie produktu.
Jeżeli zamówiony model, rozmiar czy kolor Państwu nie odpowiadają, przypominamy o możliwości dokonania zwrotu obuwia w ciągu 365 dni, pod warunkiem że nie było ono używane.
Czy mogę zwrócić w jednej przesyłce kilka par z tego samego lub różnych zamówień?
Tak. Wypełnij formularz zwrotu dla każdego towaru, który chcesz zwrócić. Zapakuj towar do jednej paczki. Pamiętaj, aby nie uszkodzić oryginalnego opakowania produktów.
Po zatwierdzeniu formularza zwrotu otrzymasz od nas sms i e-mail z kodem, dzięki któremu nadasz paczkę. Wyślij paczkę za pośrednictwem wybranego paczkomatu InPost. Kod zwrotu jest ważny przez 72 godziny.
UWAGA: Jeśli zwracasz w jednej przesyłce kilka produktów, prosimy o informację mailem lub telefonicznie.
E-mail: info@open24.pl
Nr telefonu: (+48) 223 072 892
Jak pielęgnować ubrania wierzchnie?
Chcąc zachować jakość i trwałość właściwości zapewniających ciepło odzieży wierzchniej, należy postępować zgodnie ze wskazówkami zawartymi w instrukcji dotyczącej pielęgnacji na metce wszytej po wewnętrznej stronie ubrania. Niewłaściwie prana i suszona odzież wierzchnia może utracić właściwości termoizolacyjne. Zalecamy stosowanie poniżej przedstawionych wskazówek pielęgnacyjnych.
Jeżeli na metce produktu podano, że ubranie można prać w pralce automatycznej, należy zwrócić uwagę na temperaturę prania zalecaną przez producenta. Przed rozpoczęciem prania należy zapiąć wszystkie zamki i zapięcia Velcro. Po zakończeniu prania należy niezwłocznie wyjąć ubranie z pralki w celu uniknięcia przebarwień. Należy używać programów do delikatnych tkanin. Podczas prania zalecamy używać specjalnych piłeczek do prania lub piłeczek do tenisa, aby wypełnienie nie uległo zbryleniu.
Jednym z najważniejszych etapów w procesie pielęgnacji ubrania jest suszenie. Niewłaściwie suszona odzież może utracić właściwości termoizolacyjne.Suszenie w temperaturze pokojowej. Podczas suszenia, co jakiś czas potrząsaj ubraniem, aby wypełnienie rozprowadziło się równomiernie i nie uległo zbryleniu. Te czynności powtarzaj do chwili, aż wypełnienie będzie całkowicie suche. Kurtkę susz rozłożoną na płasko i unikaj suszenia przy zbyt dużej wilgotności powietrza. Do suszenia najlepiej wybrać suche i dobrze wentylowane pomieszczenie.
Suszenie w suszarce. Ubrania należy suszyć w niskiej temperaturze lub w sposób wskazany przez producenta na metce, lub w opisie produktu. Podczas suszenia używaj piłeczek do prania lub piłeczek do tenisa. Dzięki stosowaniu piłeczek wypełnienie syntetyczne rozprowadzi się równomiernie. Po wyjęciu z suszarki potrząśnij ubraniem i równomiernie rozprowadź wypełnienie.
Stosując się do tych wskazówek, unikniesz zbicia się wypełnienia w ubraniu wierzchnim i zachowasz właściwości termiczne produktu. Jeżeli obawiasz się, że podczas prania w domu wypełnienie w Twoim produkcie się zbryli, skorzystaj z usług profesjonalnej pralni.